هزینه راه اندازی باغ رستوران

لوازم آشپزخانه صنعتی

هزینه راه اندازی باغ رستوران

۶ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

هزینه راه اندازی باغ رستوران چقدر است؟ با چقدر هزینه می توان یک رستوران لوکس و لاکچری در وسط یک باغ ایجاد کرد و آن را به سوددهی رساند؟ امروزه در کلان شهرهایی مانند تهران که عمده تفریح مردم در انتخاب یک رستوران شیک و جدید خلاصه می شود راه اندازی یک باغ رستوران جدید و منحصر به فرد می تواند مورد توجه واقع شود.

در این مقاله از وب سایت سورن کیچن می خواهیم به تمامی سوالات شما در زمینه راه اندازی یک باغ رستوران پاسخ دهیم. برای کسب اطلاعات و دریافت مشاوره می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

هزینه راه اندازی باغ رستوران

همانطور که می دانید این روزها باغ رستوران بسیار مورد توجه است و با توجه به اسم آن به فضای بزرگی نیاز دارید. راه اندازی این فضا نیازمند برنامه ریزی دقیق می باشد. برای اینکه بتوانید به سوددهی بالایی در این شغل برسید باید هوشمندانه قدم بردارید و از تجارت دیگران نیز استفاده کنید. راه های زیادی برای براورد هزینه راه اندازی باغ رستوران وجود دارد اما در ابتدا لازم است که نوع غذاهایی که در این باغ رستوران قرار است سرو کنید را مشخص کنید.

براورد مالی تاسیس باغ رستوران

برای اینکه دقیق تر به هزینه راه اندازی باغ رستوران بپردازیم بایستی هزینه هایی را در ابتدا تخمین بزنیم. سود و زیان را بررسی کنیم و مشخص کنیم که در حین شروع کار رستوران می توان سود آن را افزایش داد یا خیر. برخی از مهم ترین مواردی که باید هزینه های آن در ابتدا تخمین زده شود به شرح زیر می باشد:

هزینه راه اندازی باغ رستوران

هزینه راه اندازی باغ رستوران

فضا و مکان باغ رستوران

برای راه اندازی فضایی مانند باغ رستوران و یا راه اندازی کافی شاپ لازم است که در ابتدا فضای مورد نظر را مشخص کنید. مکان باغ رستوران باید در جایی قرار بگیرد که دور از شهر باشد و از سر و صدا به دور باشد. فضاهایی مانند آشپزخانه، انبار و سرویس بهداشتی را در داخل سالن طراحی کنید و متراژ این فضا را بسیار بزرگ در نظر بگیرید. علاوه بر این باید در فضای روباز نیز در تابستان از میهمانان پذیرایی کنید.

سبک و چیدمان باغ رستوران

پس از انتخاب مکان، نوبت به تعیین سبک و نحوه چیدمان در هزینه راه اندازی باغ رستوران می رسد. از سبک‌ هایی که امروزه در باغ رستوران‌ها استفاده می شود، سبک مدرن است. این سبک در عین سادگی می‌ تواند فضایی متفاوت را ایجاد کند. همچنین با الهام گرفتن از طبیعت و استفاده از رنگ‌های آجری، خاکی، کرم و قهوه‌ای طراحی داخلی باغ رستوران خود را جذاب کنید. همچنین نوع چیدمان می تواند به گونه های مختلفی انجام شود. این چیدمان با استفاده از وسایل گوناگونی مانند:

  • استفاده از آلاچیق
  • استفاده از تخت های چوبی
  • استفاده از میز و صندلی های کلاسیک
  • روشنایی و نورپردازی به سبک کلاسیک یا مدرن
  • استفاده از آبنما برای تداعی طبیعت
  • سقف های متحرک
  • استفاده از کف سازی های چوبی

تجهیزات آشپزخانه صنعتی

اشپزخانه صنعتی قلب رستوران است و بدون داشتن یک غذای خوب نمی توانید مشتری را جذب و تبدیل به یک مشتری دائمی کنید. برای این کار باید تجهیزات لازم را خریداری کنید. لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی بسیار متنوع است اما با توجه به منو غذایی می بایست تجهیزات خود را انتخاب کنید. انتخاب اشتباه در تجهیزات آشپزخانه صنعتی می تواند هزینه های اضافی را در بر داشته باشد.

اگر اطلاعاتی در مورد تجهیزات ندارید می توانید پیش از خرید با مشاور طراحی آشپزخانه صنعتی مشورت های لازم را داشته باشید و سپس مناسب ترین محصولات را با کمترین قیمت تهیه کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.