لوازم آشپزخانه صنعتی

لوازم آشپزخانه صنعتی

هزینه راه اندازی باغ رستوران

۵ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

هزینه راه اندازی باغ رستوران چقدر است؟ با چقدر هزینه می توان یک رستوران لوکس و لاکچری در وسط یک باغ ایجاد کرد و آن را به سوددهی رساند؟ امروزه در کلان شهرهایی مانند تهران که عمده تفریح مردم در انتخاب یک رستوران شیک و جدید خلاصه می شود راه اندازی یک باغ رستوران جدید و منحصر به فرد می تواند مورد توجه واقع شود.

در این مقاله از وب سایت سورن کیچن می خواهیم به تمامی سوالات شما در زمینه راه اندازی یک باغ رستوران پاسخ دهیم. برای کسب اطلاعات و دریافت مشاوره می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

هزینه راه اندازی باغ رستوران

همانطور که می دانید این روزها باغ رستوران بسیار مورد توجه است و با توجه به اسم آن به فضای بزرگی نیاز دارید. راه اندازی این فضا نیازمند برنامه ریزی دقیق می باشد. برای اینکه بتوانید به سوددهی بالایی در این شغل برسید باید هوشمندانه قدم بردارید و از تجارت دیگران نیز استفاده کنید. راه های زیادی برای براورد هزینه راه اندازی باغ رستوران وجود دارد اما در ابتدا لازم است که نوع غذاهایی که در این باغ رستوران قرار است سرو کنید را مشخص کنید.

براورد مالی تاسیس باغ رستوران

برای اینکه دقیق تر به هزینه راه اندازی باغ رستوران بپردازیم بایستی هزینه هایی را در ابتدا تخمین بزنیم. سود و زیان را بررسی کنیم و مشخص کنیم که در حین شروع کار رستوران می توان سود آن را افزایش داد یا خیر. برخی از مهم ترین مواردی که باید هزینه های آن در ابتدا تخمین زده شود به شرح زیر می باشد:

هزینه راه اندازی باغ رستوران

هزینه راه اندازی باغ رستوران

فضا و مکان باغ رستوران

برای راه اندازی فضایی مانند باغ رستوران و یا راه اندازی کافی شاپ لازم است که در ابتدا فضای مورد نظر را مشخص کنید. مکان باغ رستوران باید در جایی قرار بگیرد که دور از شهر باشد و از سر و صدا به دور باشد. فضاهایی مانند آشپزخانه، انبار و سرویس بهداشتی را در داخل سالن طراحی کنید و متراژ این فضا را بسیار بزرگ در نظر بگیرید. علاوه بر این باید در فضای روباز نیز در تابستان از میهمانان پذیرایی کنید.

سبک و چیدمان باغ رستوران

پس از انتخاب مکان، نوبت به تعیین سبک و نحوه چیدمان در هزینه راه اندازی باغ رستوران می رسد. از سبک‌ هایی که امروزه در باغ رستوران‌ها استفاده می شود، سبک مدرن است. این سبک در عین سادگی می‌ تواند فضایی متفاوت را ایجاد کند. همچنین با الهام گرفتن از طبیعت و استفاده از رنگ‌های آجری، خاکی، کرم و قهوه‌ای طراحی داخلی باغ رستوران خود را جذاب کنید. همچنین نوع چیدمان می تواند به گونه های مختلفی انجام شود. این چیدمان با استفاده از وسایل گوناگونی مانند:

  • استفاده از آلاچیق
  • استفاده از تخت های چوبی
  • استفاده از میز و صندلی های کلاسیک
  • روشنایی و نورپردازی به سبک کلاسیک یا مدرن
  • استفاده از آبنما برای تداعی طبیعت
  • سقف های متحرک
  • استفاده از کف سازی های چوبی

تجهیزات آشپزخانه صنعتی

اشپزخانه صنعتی قلب رستوران است و بدون داشتن یک غذای خوب نمی توانید مشتری را جذب و تبدیل به یک مشتری دائمی کنید. برای این کار باید تجهیزات لازم را خریداری کنید. لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی بسیار متنوع است اما با توجه به منو غذایی می بایست تجهیزات خود را انتخاب کنید. انتخاب اشتباه در تجهیزات آشپزخانه صنعتی می تواند هزینه های اضافی را در بر داشته باشد.

اگر اطلاعاتی در مورد تجهیزات ندارید می توانید پیش از خرید با مشاور طراحی آشپزخانه صنعتی مشورت های لازم را داشته باشید و سپس مناسب ترین محصولات را با کمترین قیمت تهیه کنید.

انواع اسپرسو ساز صنعتی کدام است؟

۵ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر ادامه مطلب

انواع اسپرسو ساز صنعتی کدام است؟ بهترین قهوه ساز صنعتی مناسب برای کافی شاپ کوچک و بزرگ کدام است؟ چه قهوه سازی برای کافی شاپ شما مناسب تر است؟ در این مقاله می خواهیم فاکتورها و معیارهایی را بررسی کنیم که می توانید با توجه به آن ها بهترین قهوه ساز صنعتی را انتخاب کنید. برای دریافت قیمت انواع اسپرسوساز صنعتی و یا خرید اسپرسوساز صنعتی می توانید همین حالا به سایت فیدار سورن مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

چگونه قهوه ساز مناسبی انتخاب کنم؟

قبل از اینکه انواع اسپرسو ساز صنعتی را به شما معرفی کنیم در ابتدا می خواهیم بدانیم چگونه می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. پیشنهاد می کنیم در ابتدا مشخص کنید چه نوع قهوه ای می خواهید برای مشتریان خود سرو کنید. قهوه ها دارای انواع مختلفی هستند که از جمله آن ها می توان به اسپرسو، کاپوچینو، ماکیاتو، آمریکانو و یا حتی قهوه ترک و فرانسه اشاره داشت.

اگر می خواهید از تمامی این قهوه ها برای مشتریان سرو کنید جای نگرانی نیست می توانید از قهوه سازهای ترکیبی استفاده کنید. این نوع قهوه سازها می توانند انواع مختلف قهوه را دم کنند. حتی بعضی از این دستگاه‌های قهوه ساز قابلیت تهیه اسپرسو با پودر قهوه، پد قهوه، و کپسول قهوه را هم دارند. در حقیقت خرید یک دستگاه قهوه ساز همه کاره باعث صرفه‌جویی در فضای مصرفی شما هم می‌شود زیرا مجبور به خرید دو دستگاه قهوه ساز مختلف نخواهید بود.

پیشنهاد می کنیم پیش از خرید بهترین قهوه ساز صنعتی به سوالات زیر پاسخ دهید

آیا یک باریستای آموزش‌دیده قهوه کافه و رستوران شما را سرو می‌کند؟

میران تقاضا و تعداد مشتریان شما برای قهوه چقدر خواهد بود؟

آیا در کافه یا رستوران شما زمان‌های پیک و شدت گرفتن تقاضا (مثلاً در وقت ناهار) وجود دارد؟

آیا شما نیاز به استفاده از انواع خاصی از قهوه دارید؟ بعضی از دستگاه‌ های قهوه ساز اجازه استفاده از دانه‌های خاص را به شما نمی‌دهند، به همین دلیل مهم است که قبل از خرید در این مورد فکر کنید.

هنگامی که در میان انواع اسپر سوساز صنعتی، به دنبال بهترین گزینه هستید در نظر داشته باشید دستگاهی را انتخاب کنید که بیشترین خاصیت و کارایی را داشته باشد. در واقع هرچقدر منو شما پر تر باشد مشتری علاقه مندتر می شود. در عین حال می توانید با استفاده از یک دستگاه انواع قهوه ها را درست کنید و با یک تیر چند نشان بزنید.

البته چیزی که اهمیت دارد این است که استفاده از این کارایی‌ها آسان و ساده باشد. حواستان باشد که ماشین‌آلاتی که بهترین طعم قهوه را به شما تحویل می‌دهند، آن‌هایی هستند که تحت فشار و در یک مجموعه پیستون قهوه تولید می‌کنند. این سیستم به مصرف کننده اجازه می‌دهد تا طعم خالص و غنی قهوه به‌جای نسخه مزه تلخ آن ذخیره شود. با تجهیزات آشپزخانه صنعتی سورن کیچن همراه ما باشید.

انواع اسپرسو ساز صنعتی، بهترین قهوه ساز صنعتی

انواع اسپرسو ساز صنعتی، بهترین قهوه ساز صنعتی

انواع اسپرسو ساز صنعتی

با توجه به معیار و ملاک هایی که گفته شد هیچکس نمی تواند بگوید که کدام دستگاه اسپرسو ساز از همه بهتر است. چرا که با توجه به ویژگی ها هریک با هم تفاوت هایی دارند. هر دستگاهی مصرف خاصی دارد و برای سلایق خاصی طراحی شده است. در این بخش ما یک لیست از انواع اسپرسو ساز صنعتی و نیمه صنعتی تهیه کرده ایم که می توانید هریک از آن ها را مشاهده و برای خرید اقدام کنید.

اسپرسو ساز دو گروپ جیمبالی

برخی از ویژگی های این اسپرسو ساز به شرح زیر است:

  • مجهز به سیستم GT (قابلیت تنظیم دما آب , مدت زمان دم آوری قهوه و حجم خروجی عصاره به صورت اختصاصی برای هر بویلر)
  • مجهز به سیستم اختصاصی بویلر هوشمند
  • طراحی ارگونومیک برای حداکثر کارایی دستگاه و سهولت کاربری برای باریستا
  • استفاده از سیستم COLD TOUCH در طراحی نازل بخار که حداکثر سهولت کار با نازل بدون سوختن دست را فراهم میکند.
  • استفاده از مواد خاص برای ایزوله سازی قسمت بویلر برای کاهش تباذل گرمایی و هدر رفت انرژی هنگام حرکت آب داخل بویلر
  • قابلیت اتصال به USB برای به روزرسانی نرم افزاری دستگاه دانلود و به روزرسانی اطلاعات و نمودار رسپی ها
  • بکار گیری فرآیند RUVECO TECK در ساخت اجزای داخلی مجاور آب و بخار با هدف کاهش ورود فلزات به نوشیدنی ها.
  • امکان اتصال بلوتوثی به آسیاب قهوه جیمبالی

قیمت اسپرسوساز جیمبالی

اسپرسو ساز نیمه اتومات جیمبالی

ویژگی های این دستگاه نیمه اتوماتیک به شرح زیر می باشد:

  • ساخت ایتالیا
  • مدل M23 UP
  • رنگ مشکی
  • دو گروپ تال کاپ
  • وزن 63 کیلوگرم
  • گنجایش بویلر 11 کیلوگرم
  • در ابعاد 82 * 51.8 در ارتفاع 55 سانتیمتر
  • سینگل بویلر
  • جنس استیل استنلس
 

بهترین فر صنعتی پیتزا

۸ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

بهترین فر پیتزا برای پخت بهترین پیتزا کدام است؟ قطعا می دانید که یکی از مهم ترین دستگاه ها در فست فودی ها و رستوران ها فر صنعتی می باشد. این فر انواع مختلفی دارد و برای پخت غذاهای متنوعی از آن استفاده می شود. یکی از غذاهای خوشمزه که درون فر پخته می شود پیتزا می باشد که طرفداران بسیار زیادی نیز دارد. در این مقاله می خواهیم بهترین فر پیتزا را که می توانید برای فست فودی خود خریداری کنید و از کیفیت آن اطمینان داشته باشید به شما معرفی کنیم. 

بهترین فر برای پخت پیتزا می بایست قابلیت پخت به صورت یکنواخت و مداوم را داشته باشد0 اگر قصد راه اندازی فست فود و یا آشپزخانه صنعتی را دارید و در منو شما پیتزا نیز به چشم می خورد باید دقت داشته باشید که بهترین دستگاه را برای این کار خریداری کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر با فیدار سورن همراه باشید.

بهترین فر صنعتی پیتزا

در میان انواع فرهایی که برای پیتزا در بازار عرضه شده است و ممکن است به هنگام خرید دچار تعلل شوید و ندانید کدام مدل بهتر است، تجربه ثابت کرده است که بهترین فر پیتزا فر ریلی می باشد که پیتزا از طرفی وارد و از طرف دیگر خارج می شود. دمای این فرها به صورت دیجیتال قابل تنظیم می باشد. زمان حدودی برای پختن پیتزا در این فر حدود 5 تا 10 دقیقه می باشد و وابسته به فر و نوع فر دارد. 

فر صنعتی رستوران
قیمت فر صنعتی رستوران
خرید فر صنعتی رستوران
فر پیتزا لینکلن
فر ریلی هاوین
فر رشنال

یخساز صنعتی رستورانی

۸ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

یکی از وسایلی که کاربردهای گسترده ای در کسب و کار های حوزه خوراکی جات دارد یخ ساز صنعتی می باشد. یخ اصطلاحی است که برای آبی که در دمای انجماد (زیر صفر) قرار گرفته و منجمد شده است، به کار می رود. بسیاری از آیتم های موجود در منو های رستوران ها، کافی شاپ ها، آبمیوه و بستنی فروش ها و…، برای آماده شدن و یا سرو شدن برای مشتریان به یخ نیاز دارند، از همین رو یخساز یکی از ملزومات هر کسب و کاری که آیتم های خنک را در منوی خود دارد، می باشد.

اگر که از علاقمندان به رستوران ها و نحوه کار آن ها هستید و یا اگر که قصد راه اندازی رستوران را دارید و می خواهید تجهیزات برودتی رستوران را خریداری کنید، در ادامه مقاله جهت خرید یخساز صنعتی هم همراه فیدارسورن بمانید.

یخساز صنعتی رستورانی

همان گونه که پیش تر هم به آن اشاره شد، یخ یکی از موادی می باشد که  برای آماده سازی و یا سرو برخی از آیتم های منوی کسب و کار های حوزه خوراکی جات مثل رستوران ها و… لازم میباشد. دستگاه یخساز در تعریف ساده دستگاهی است که آب را در شکل های مختلف منجمد می کند و یخ مورد نیاز را در هر زمانی که افراد بخواهند،‌ برایشان آماده می کند.

به این دلیل که امکان آماده سازی یخ در حجم و اندازه ی گسترده برای یک کافه یا رستوران وجود ندارد و نمی شود که از فریزر برای آماده سازی این اندازه یخ کمک گرفت، رستوران ها یا کافه ها، برای این که همیشه یخ آماده و تمیز را در دسترس داشته باشند، نیاز به خرید یخساز صنعتی دارند.

البته یخسازی که مناسب رستوران ها و کافه ها می باشد، یخساز معمولی و کوچکی نیست که در منازل برای استفاده  های خانگی کاربرد دارد، زیرا در کافه ها و رستوران ها، همان گونه که پیش تر هم به آن اشاره شد، حجم کار بسیار بالا می باشد و به میزان یخ بسیار بیشتری در مقایسه با یخی که یخساز های معمولی قادر به آماده کردن آن هستند، نیاز است.

از همین رو شرکت های تولید کننده لوازم آشپزخانه صنعتی، وسایلی را به وجود آوردند به نام یخساز های صنعتی، که تفاوت عمده شان با یخساز های معمولی و خانگی در این می باشد که از توانایی تولید یخ بیشتری در مدت زمان مشابه برخوردارند و امکانات و قابلیت های بیشتری را در اختیار کارکنان آشپزخانه های رستوران ها و کافه ها قرار می دهند.

انواع یخساز صنعتی

یخساز های صنعتی هم درست به مانند بقیه لوازم آشپزخانه های صنعتی، در انواع و اقسام مختلفی توسط شرکت های تولید کننده لوازم آشپزخانه های صنعتی تولید، و به بازار عرضه می شوند. دلیل این موضوع هم این قضیه می باشد که هر کسب و کاری در حوزه خوراکی جات، به نوع یخساز خاصی نیاز دارد تا بتواند یخ مورد نیاز برای آیتم های منوی خود را آماده نماید و آن برای مشتریان سرو کند.

از همین منظر، در این قسمت و در پایین این پاراگرف قرار است که به معرفی و بررسی ویژگی های برخی از انواع یخساز صنعتی پرداخته شود تا به شمایی که به دنبال یک یخساز با کاربرد صنعتی هستید بهتر و بیشتر کمک شود. از دیگر تجهیزات برودتی لازم برای رستوران می توان به موارد زیر اشاره داشت.

یخساز صنعتی قالبی

یکی از پراستفاده ترین انواع یخساز صنعتی که اگر که به آشپزخانه های صنعتی کافی شاپ های بزرگ و اکثر رستوران های بزرگ سر بزنید آن را خواهید دید، یخساز قالبی می باشد. یخساز صنعتی قالبی دستگاه یخسازی است که قادر است یخ را با قالب های بزرگ تولید نماید. یخساز قالبی دستگاهی است که نیاز به اشغال فضای بزرگی دارد و بیشتر مورد استفاده آشپزخانه های صنعتی شرکت ها، هتل ها، بیمارستان ها و… می باشد تا رستوران ها و کافه های کوچک، زیرا کافه ها و رستوران های کوچک در صورت نیاز به یخ قالبی، آن را آماده و از جایی دیگر تهیه می کنند.

یخساز صنعتی پولکی

این دسته از یخسازهای صنعتی به جای این که در سرو آیتم خاصی نقش داشته باشند، بیشتر در خنک و سرد نگه داشتن مواد های اولیه کاربرد دارند. یخساز پولکی همان طور که از نامش هم پیداست، یخ را به صورت پولک تولید می نماید. یخ هایی که توسط یخساز صنعتی پولکی تولید می شوند از این مزیت نسبت به یخ یخساز های دیگر بهره مند هستند که دیر تر آب می شوند، و به این علت که به طور نسبتا کاملی ماهی ها را پوشش می دهند و آن ها را سرد نگه می دارند، بیشتر مورد استفاده ماهی فروشان قرار می گیرند.

یخساز صنعتی حبه ای

پرکاربرد ترین و پر استفاده ترین نوع از انواع یخساز صنعتی در میان رستوران ها و کافی شاپ های کوچک و متوسط، یخ ساز های صنعتی حبه ای می باشند. یخساز های حبه ای، همانگونه که از نامشان هم پیداست، یخ را به صورت حبه ای و در قالب های مختلف و متنوعی تولید می نمایند. یخساز حبه ای علاوه بر رستوران ها و کافه ها، در آبمیوه و بستنی فروشی ها هم بیسیار پرطرفدار است و مورد استفاده آن ها هم قرار می گیرد. علاوه بر موضوعاتی مثل قیمت یخساز صنعتی، این موضوع را هم بد نیست بدانید که معیار مقایسه میان یخ ساز های صنعتی در مدل حبه ای، میزان تولید یخ آن ها در هر 24 ساعت می باشد.

یخساز صنعتی پودری

بیشترین افرادی که به دنبال مطلع شدن از قیمت یخساز صنعتی پودری و تهیه و خرید آن هستند، صاحبان کافه ها، کافی شاپ ها و کافه رستوران ها می باشند. زیرا این دسته از کسب و کار ها در منوی کسب و کار خود، از آیتم های نوشیدنی بسیاری بهره می برند که قسمت اعظمی از آن ها به صورت خنک و سرد سرو می شوند. نوع یخی هم که معمولا برای نوشیدنی های خنک به کار گرفته می شود،‌ یخ پودری می باشد.

یخ پودری به شکل برف می باشد و در فصول گرم یا سرد برای تهیه انواع نوشیدنی ها مورد استفاده افراد قرار می گیرد. یخ پودری ساختاری دارد که انگار نه مایع می باشد و نه کاملا جامد و از استفاده های معمول و متداول آن که احتمال هم زیاد آن را دیده اید، استفاده از آن در یخ در بهشت ها می باشد.

یخ خرد کن کافی شاپی

۸ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

یخ خرد کن کافی شاپی مدل Ice Crucher یکی از بهترین یخسازهای موجود در بازار می باشد که می توانید برای آشپزخانه صنعتی و یا رستوران خود تهیه کنید. برای خرید و یا دریافت قیمت یخساز صنعتی می توانید روی لینک مورد نظر کلیک کنید و انواع یخسازهای صنعتی رستوران را مشاهده کنید. این دستگاه وسیله ای است که برای تبدیل یخ خوراکی به یخ خرد شده و یا پودر شده استفاده می شود. در کافی شاپ ها عموما منو بار سرد وجود دارد و با استفاده نوشیدنی های خنک از مشتریان پذیرایی می شود. بنابراین حضور یک یخ خرد کن در کافی شاپ برای داشتن یخ ریز لازم است.

قیمت یخ خرد کن کافی شاپ

یخ خرد کن کافی شاپ یکی از تجهیزات اصلی کافی شاپ و جزو تجهیزات برودتی است که برای تبدیل یخ خوراکی به یخ خورد شده یا پودر شده استفاده می شود. از این دستگاه برای سرد کردن نوشیدنی می توانید استفاده کنید. قیمت یخ خرد کن کافی شاپ را می توانید در وب سایت فیدار سورن ببینید.

خرید یخ خرد کن کافی شاپ

با استفاده از یخ خرد کن می توان یخ را سریع تر و راحت تر خرد کرد و در وقت نیز صرفه جویی کرد. برای درست کردن انواع نوشیدنی های سرد، گازدار، دسر و ... به این دستگاه نیاز دارید. برای خرید یخ خرد کن کافی شاپ می توانید به فیدار سورن مراجعه کنید و این دستگاه را به صورت اینترنتی سفارش دهید. اگر قصد خرید دارید ولی نمی دانید چه دستگاهی را انتخاب کنید کافیست با شماره های درج شده در انتهای سایت فیدار سورن تماس بگیرید و مشاوره لازم را از این مجموعه دریافت کنید. کافی شاپ دارای تجهیزات متنوعی است که برخی از آن ها جزو ملزومات است. برای خرید همین حالا تماس بگیرید.

اولین مطالب آزمایشی من

۸ بازديد ۰ نظر
این اولین مطالب آزمایشی وبلاگ من می باشد و به زودی حذف خواهد شد.
امروز ارتباط و تبادل اطلاعات نقش بسیار مهمی در رشد و فرهنگ مردم یک کشور و جامعه را دارد و وبلاگ یکی از راه های سریع انتقال اطلاعات و ارتباط مردم یک جامعه با هم می باشد .
شما به راحتی می توانید مطالب مورد علاقه , کارهای روزمره , علم و فرهنگ را در وبلاگ خود انتشار دهید و با سایر دوستان خود به گفتگو و تبادل نظر بپردازید .

دومین مطلب آزمایشی من

۸ بازديد ۰ نظر
این دومین مطلب آزمایشی وبلاگ من هستش و به زودی این متن حذف خواهد شد .
وبلاگ چیست ؟
وبلاگ یا وب‌نوشت که به آن تارنوشت، تارنگار یا بلاگ و به زبان انگلیسی(Blog) هم می‌گویند، وبلاگ حاوی اطلاعاتی مانند: گزارش روزانه، اخبار، یادداشت‌های شخصی و یا مقالات علمی مورد نظر طراح آن است. وبلاگ ترکیبی از دو کلمۀ «web» و «log» به معنای ثبت وقایع روزانه است .مطالب وبلاگ بر مبنای زمانی که ثبت شده گروهبندی و به ترتیب از تازه‌ترین رخداد به قدیم ارائه می‌گردد. نویسندهٔ ویلاگ، وب‌نویس یا تارنویس نامیده می‌شود و ممکن است بیش از یک نفر باشد، وب‌نویس به گزارش مداوم رویدادها، خاطرات، و یا عقاید یک شخص یا یک سازمان می‌پردازد. واحد مطالب در وبلاگ،پست است، معمولاً در انتهای هر مطلب، برچسب تاریخ و زمان، نام نویسنده و پیوند ثابت به آن یادداشت ثبت می‌شود. فاصلهٔ زمانی بین مطالب وبلاگ لزوماً یکسان نیست و زمان نوشته ‌شدن هر مطلب به خواست نویسندهٔ وبلاگ بستگی دارد. مطالب نوشته شده در یک وبلاگ همانند محتویات یک وب‌گاه معمولی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در بیشتر موارد وبلاگ ها دارای روشی برای دسترسی به بایگانی یادداشت‌ها هستند (مثلاً دسترسی به بایگانی بر حسب تاریخ یا موضوع). بعضی از وبلاگ ها امکان جستجو برای یک واژه یا عبارت خاص را در میان مطالب به کاربر می‌دهند.